افزایش آمار مبتلایان به “ایدز” در هرات
چهارم ماه دسامبر سال میلادی برابر با روز جهانی مبارزه با بیماری ایدز است. از این روز، روز سه شنبه در هرات بزرگداشت شد. همزمان با این روز، مسوولان صحت عامه هرات می گویند که در یک سال اخیر، ۲۶ مورد مثبت این بیماری به ثبت...