سقوط یک پاسگاه ارتش ملی در ولایت بادغیس
یک پاسگاه ارتش ملی در ولسوالی "آب کمری" ولایت بادغیس، بامداد امروز به دست افراد منسوب به طالبان سقوط کرد. یک منبع امنیتی که خواست نامی از وی برده نشود به تلویزیون چکاد گفتهاست که طالبان با همکاری دو نفوذیشان این پاسگاه...