بیش از ۲۰ تن به دلایل حوادث مختلف به بیمارستان هرات انتقال یافته اند
بیش از ۲۰ تن از ساکنان هرات طی ۲۴ ساعت اخیر به دلایل حوادث مختلف به بیمارستان مرکزی این ولایت انتقال یافته اند. مسئولان در این مرکز صحی میگویند طی این مدت سه مورد چاقو خوردگی ، ۱۶ مورد ضرب و شتم و یک مورد هم جراحت بر اثر...