طالبان ۱۲ ساکن بادغیس را به اسارت گرفتهاند
گزارشها از بادغیس میرساند که طالبان مسلح ۱۲ ساکن این ولایت را به اسارت گرفتهاند. فیض محمد میرزا، معاون والی بادغیس با بیان این مطلب گفته است که طالبان روز گذشته (شنبه) این افراد را در منطقۀ "خاک درویش"...