تلفات نیروهای امنیتی در نتیجه درگیری با طالبان در بادغیس
منابع محلی در ولایت بادغیس از کشته شدن ۱۱ تن از نیروی امنیتی در نتیجه درگیری با طالبان مسلح در این ولایت خبر میدهند.
مقام محلی در بادغیس که نخواست نامی از وی گرفته شود گفت که شب گذشته طالبان مسلح بر یک پاسگاه امنیتی در شهر قلعه نو این ولایت حمله کردند که در نتیجه ۱۱ تن از نیروهای امنیتی کشته و ۸ تن دیگر آنان زخمی شده اند.
با این حال اعضای شورای ولایت بادغیس میگویند که طالبان مسلح بر پاسگاههای امنیتی مستقر در شهر قلعه نو این ولایت حمله کرده و تلفاتی را نیز به نیروهای امنیتی وارد کرده اند.
در عین حال «غلام سرور حیدری» آمر امنیت پلیس بادغیس گفت که طالبان بالای یک پاسگاه امنیتی در منطقهای «جوالق» ولسوالی قادس این ولایت حمله کردند.
آمر امنیت پلیس بادغیس کشته شدن ۳ تن از نیروهای امنیتی و زخمی شدن ۴ تن دیگر را در این درگیری تایید میکند.
این درحالیست که طالبان مسلح شب گذشته منطقه «لنگرشریف» ولسوالی قادس ولایت بادغیس را نیز به تصرف خود گرفته اند.
بیشتر بخوانید:
- سقوط منطقه «لنگرشریف» بدست طالبان
- یک گروه ۷نفری وابسته به طالبان از پروسه صلح استقبال کرد
- ۱ فرمانده طالبان همراه با ۲۰ تن از اعضای این گروه کشته شد
- والی غزنی دعوای حقوقیاش را به طالبان ارجاع کرد

تلفات نیروهای امنیتی در نتیجه درگیری با طالبان در بادغیس
