وزارت دفاع ملی تأکید می‌ورزد که سال ۱۳۹۶ خورشیدی از رهگذر امنیتی سال بهتری برای مردم خواهد بود.
محمد رادمنش معاون سخنگوی این وزارت گفت: “نیروهای امنیتی به جنگجویان داعش و طالبان مسلح در سال روان تلفات سنگینی وارد کرده و این گروه ها توان مبارزه در سال آینده را از دست داده‌اند”.
آقای رادمنش افزودهم اکنون عملیات های جداگانه برای نابودی داعش و دیگر مخالفان مسلح دولت در ولایات پکتیا، پکتیکا، ننگرهار و بخش هایی از ولایات شمال ادامه دارد.

 

۱۳۹۶ سال بهتری برای مردم خواهد بود

۱۳۹۶ سال بهتری برای مردم خواهد بود

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :