گمرگ هرات به کمبود کارمند مواجه است
مسئولان در اداره گمرک هرات گفتهاند که این اداره به کمبود کارمند مواجه میباشد.
محمد انور رحمانی، رییس گمرگ هرات به تلویزیون چکاد گفته است هم اکنون، ۲۲۴ تن در این اداره فعالیت دارند اما این تعداد از افراد، نسبت به میزان کار این اداره کافی نمیباشد .
آقای رحمانی افزود: ” این اداره در سال جاری پیشنهاد افزایش کارمندان گمرک این ولایت را به مرکز فرستاده است اما تا کنون جوابی دریافت نکرده است” .
این گفتهها در حالی مطرح میشود که هم اکنون هرات، با داشتن دو بندر “اسلام قلعه” و “تورغندی” پذیرای دهها موتر ترانزیتی از اموال مختلف در روز میباشد.

گمرگ هرات به کمبود کارمند مواجه است