پلیس هرات:دو آدم ربا در نتیجه درگیری با پلیس کشته شدند
مسئولان امنیتی درهرات میگویند که روز گذشته دو آدم ربا که قصد داشتند فردی را بربایند در نتیجه درگیری با پلیس کشته و فرد ربوده شده نجات یافته است.
«عبدالاحد ولیزاده» سخنگوی پلیس هرات گفت که دو آدمربا یک نفر از ساکنان این ولایت را در منطقهی “خواجه اوریان” ولسوالی شنیدند در مسیر شاهراه هرات – قندهار از موتر خارج کرده و قصد داشتند تا وی را به جای نا معلومی انتقال دهند.
آقای ولی زاده افزود که پلیس در کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی این آدمربایان شده و در درگیری پلیس با آنها، فرد ربوده شده آزاد و آدمربایان کشته شده اند.
به گفته او، از نزد آنها دو قبضه سلاح کلاشنیکوف به دست نیروهای امنیتی افتاده است.
در همین حال پلیس هرات تعهد میسپارد که در راستای مبارزه با آدمربایی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
هر چند میزان جرایم نسبت به سالهای گذشته در هرات کاهش یافته اما با آنهم هر ازگاهی گزارشهای مبنی آدم ربایی در این ولایت به نشر میرسد.
بیشتر بخوانید:
- یک آدمربا همراه با همدستانش در هرات کشته شد
- بازداشت ۳ آدمربا در شهر کابل
- یک گروه ۸ نفری آدمربایان در قندوز بازداشت شد
- طالبان مسلح در ولسوالی پشت رود فراه یک آدمربا را اعدام کردند

پلیس هرات:دو آدم ربا در نتیجه درگیری با پلیس کشته شدند
