مقامات امنیتی ایالات‌متحده امریکا از وقوع دو انفجار بمب در این کشور خبر دادند.
به گزارش رویترز، بر اساس اعلام مقامات پولیس امریکا براثر انفجار یک بمب درون یک موتر در ایالت نوادای این کشور، راننده موتر کشته شد.
بر اساس گزارش‌ها، راننده این موتر، پرستار پیشین یکی از بیمارستان‌های منطقه بوده که از وضعیت زندگی و کار خود ناراضی بود.
مقامات پولیس امریکا همچنان اعلام کردند که دریک رویداد دیگر یک بمب دریک منزل مسکونی منفجرشده است.
بر اساس اعلام مسئولان پولیس آمریکا در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.
زمان وقوع انفجار، حوالی ساعت هشت شب به‌وقت محلی در منطقه “پاناکا” اعلام شد.
علت دقیق وقوع این انفجارها هنوز مشخص نیست.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: