نیروهای دولتی در ولایت ننگرهار، طی یک ماه گذشته ۱۰۰ مخالف مسلح را کشته و ۴۱ تن دیگر را زخمی کردند.

 

عبدالرحمن رحیمی، فرماندۀ پولیس ننگرهار می‌گوید نیروهای دولتی به سرکوب هراس‌افگنان در این ولایت ادامه خواهند داد.

ننگرهار در شرق کشور، از جمله ولایت‌های ناامن شمرده می‌شود و هرازگاهی درگیری میان نیروهای دولتی با مخالفان گزارش می‌شود.

بر بنیاد برخی از گزارش‌ها، طالبان و به ویژه گروه داعش در این ولایت حضور فعال دارند و هرازگاهی به درگیری با نیروهای دولتی می‌پردازند.

از آغاز سال‌ جاری یک‌بار دیگر، دامنه نبردها در کشور اوج گرفته است.

 

بیشتر بخوانید :

 

نیروهای دولتی 100 مخالف مسلح را در ننگرهار از پا در آوردند

نیروهای دولتی ۱۰۰ مخالف مسلح را در ننگرهار از پا در آوردند

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :