مقام‌های امنیتی در ولایت ارزگان گفته‌اند که نیروهای دولتی بخش‌های از شهر ترینکوت را از وجود هراس‌افگنان پاک‌سازی کرده‌اند.
غلام فاروق سنگری، فرماندۀ پولیس ارزگان گفته است که در نتیجه عملیات “خالد” که از دیروز به این‌سو آغاز شده، تاکنون دو طالب مسلح کشته و شماری دیگر نیز زخمی شده‌اند.
آقای سنگری افزوده است که نیروهای دولتی به پیشروی در شهر ترینکوت ادامه می‌دهند و به زودی این شهر از وجود هراس‌افگنان پاک‌سازی خواهد شت.
این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شود که عملیات “خالد” از پنج روز به این سو در شهر ترینکوت مرکز ولایت ارزگان آغاز شده و به گفته‌ مسئولان امنیتی، این عملیات در بخش‌های دیگر این ولایت جهت سرکوب هراس‌افگنان ادامه خواهد داشت.
ارزگان از جمله ولایت‌های ناامن کشور شمرده می‌شود و بر بنیاد گزارش‌ها، طالبان مسلح سال پار برای سقوط این ولایت زیاد تلاش کردند اما با مقاومت نیروهای دولتی موفق به این کار نشده‌اند.

 

نیروهای دولتی بخش‌های از شهر ترینکوت را از وجود مخالفان پاک‌سازی کرده‌اند

نیروهای دولتی بخش‌های از شهر ترینکوت را از وجود مخالفان پاک‌سازی کرده‌اند

این مطلب را به اشتراک بگذارید: