مذاکرات هند و پاکستان در مورد کشمیر خواهد بود
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان دعوت مشاور امور خارجه این کشور از هند برای مذاکره را، تلاش برای حل مسئله کشمیر خواند.
به گزارش “داون نیوز”، “نفیس ذکریا” سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در پاسخ به اظهارات “نارندرا مودی” نخست وزیر هند گفت: “با توجه به شدت گرفتن اقدامات نیروهای امنیتی هند علیه مردم کشمیر و وضعیت نابه سامان این منطقه باید دانست که این مذاکرات در واقع تلاش برای حل مسئله کشمیر است”.
وی همچنین با تایید اظهارات سرتاج عزیز مشاور امور خارجه پاکستان اعلام کرد که این اظهارات مودی صرفاً برای دور نگهداشتن توجهات از وقایع موجود در کشمیر است.
آقای ذکریا این صحبت ها را در حالی مطرح کرد که روز گذشته سوشما سوراج وزیر خارجه هند اعلام کرده بود هرگز راجع به مسئله کشمیر با پاکستان مذاکره نخواهیم کرد.