مقام‌ها در فرماندهی پولیس فراه گفته‌اند که درگیری میان طالبان مسلح و نیروهای دولتی در منطقۀ کنسک ولسوالی بالابلوک فراه، به کشته و وزخمی شدن ۷ تن از نیروهای دولتی انجامیده است.
گلبهار مجاهد، آمر امنیت فرماندهی پولیس فراه به تلویزیون چکاد گفته است طالبان مسلح بامداد امروز به پاسگاه‌های نیروهای دولتی در ولسوالی بالابلوک هجوم آورده‌اند.
به گفتۀ آقای مجاهد، در نتیجه این درگیری، دو پاسگاه پولیس به دست طالبان افتاده است و طالبان چندین موتر پولیس را با خود برده‌اند.
فراه در غرب کشور از جمله ولایت‌های ناامن شمرده می‌شود و بر بنیاد گزارش‌ها، طالبان در بخش‌های از این ولایت حضور فعال دارند و دست به تحرکاتی علیه نیروهای دولتی می‌زنند.

 

طالبان افزون بر کشتن نیروهای دولتی جنگ‌افزارهای شان را در فراه با خود برده‌اند

طالبان افزون بر کشتن نیروهای دولتی جنگ‌افزارهای شان را در فراه با خود برده‌اند

این مطلب را به اشتراک بگذارید: