سفیر عربستان بیروت را ترک کرد
منابع رسمی لبنان اعلام کردند که سفیر عربستان بیروت را ترک کرده است و دیگر به لبنان باز نخواهد گشت و اکنون یک نماینده مسئول انجام کارهای سفارت سعودی در بیروت است.
منابع رسمی لبنان اعلام کردند که”عوض العسیری” سفیر عربستان در لبنان این کشور را ترک کرده است و دیگر به بیروت باز نخواهد گشت.
پایگاه خبری النشره نوشت: در شرایطی که لبنان سرگرم بحرانهای داخلی است، “ولید البخاری”بهعنوان کاردار سفارت عربستان روز یکشنبه کار خود را در بیروت آغاز کرد.
مأموریت نماینده جدید عربستان حل مشکلات مربوط به صدور روادید حج برای حجاج لبنانی است.
عربستان سعودی اخیراً دولت لبنان را تحت فشار قرار داده است تا علیه حزبالله و ایران موضعگیری کند.
مقام های عربستان پیش از این، کمک ۳ میلیارد دالری را که قرار بود برای تجهیز ارتش لبنان اختصاص دهند، لغو کرده بودند.