دیدار سفیر پاکستان با مقام های کاخ سفید
سفیر پاکستان در آمریکا در ادامه تلاش های این کشور برای عضویت در گروه تامین کنندگان هسته ای با مقام های کاخ سفید دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش “جیو نیوز”، جلیل عباس جیلانی سفیر پاکستان در واشنگتن، در ادامه تلاش های پاکستان برای عضویت در گروه تامین کنندگان هسته ای موسوم به “ان اس جی”، با مقام های کاخ سفید و اعضای کنگره این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار از اقدامات پاکستان در جهت عمل به پیمان عدم گسترش سلاح های اتمی سخن گفت و اطمینان داد که اسلام آباد در راستای عمل به قوانین گروه تامین کنندگان هسته ای از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.
لازم به ذکر است که هند و پاکستان از جمله کشورهایی هستند که علاقمند به ورود به این گروه هستند که تاکنون موفق به انجام آن نشده اند.