درگیری میان معترضان به برپایی نشست گروه ۲۰ با پولیس وارد سومین شب شد
درگیری میان معترضان به برپایی نشست گروه ۲۰ با پولیس وارد سومین شب شد
همزمان با پایان یافتن نشست ۲۰ کشور بزرگ صنعتی جهان، درگیری معترضان به برپایی این نشست با پولیس آلمان، وارد سومین شب شدهاست.
پولیس هامبورگ میگوید معترضان برخی از موترها را به آتش کشیدند.
به اساس گزارش خبرگزاریهای بینالمللی، معترضان پس از پایان این نشست در محله شانسِن، تجمع کردند.
این منطقه پایگاه هواداران تندروهای چپگرا گفته میشود که روز پنج شنبه با پولیس درگیر شدند.
پلیس هامبورگ در حساب توییتر خود نگاشتهاست که معترضان مسلح به بطری های شیشه ای، خودروها را هدف قرار می دهند و بسیاری از آنها را به آتش کشیده اند. پلیس برای عقب راندن معترضان، از ماشین های آب پاش و گاز اشک آور استفاده کرده است.
بر اساس تازهترین آمار پولیس، بیش از ۲۰۰ تن از نیروهای انتظامی، روز یکشنبه زخمی شدهاند و ۱۴۳ تن هم بازداشت شدند.
بیشتر بخوانید :

درگیری میان معترضان به برپایی نشست گروه ۲۰ با پولیس وارد سومین شب شد