وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: شهروندان پاکستانی می توانند بدون اخذ ویزا سه ماه در آمریکا اقامت داشته باشند.
به گزارش روزنامه “پاکستان”، وزارت خارجه آمریکا لیستی از کشورهای جهان منتشر کرده است که طبق آن شهروندان پاکستانی نیز می توانند بدون اخذ ویزا به آمریکا سفر کنند و سه ماه در این کشور اقامت داشته باشند.
شهروندان پاکستانی قبل از سفر به آمریکا باید از شرکتهای هوایی یا دریایی گواهینامه صلاحیت سفر دریافت کنند.
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا گفت: “شهروندان پاکستانی می توانند بدون ویزا به آمریکا سفر کنند و این پاداش تلاشهای این کشور در امر مبارزه با تروریسم است”.
پیش از این شهروندان ۳۸ کشور جهان می‌توانستند بدون اخذ ویزا به آمریکا سفر کنند، در لیست جدیدی که از سوی وزارت خارجه آمریکا منتشر شده است، پاکستان به عنوان کشور سی و نهم به این لیست اضافه شده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: