آیت الله علی خامنه‌ای رهبر مذهبی ایران گفته است، مردم عادی ایران هنوز از توافق هسته‌ای با قدرت‌های بزرگ جهان سودی نبرده‌اند.
خامنه‌ای در جریان سخنرانی خود روز گذشته در تهران گفت که در نتیجۀ پایان یافتن تحریم ها، ایرانی‌ها هنوز هیچ تأثیر ملموسی را در زندگی‌ شان مشاهده نکرده‌اند.
او گفت که تحریم‌ها هم به طور کامل رفع نشده‌است.
خامنه‌ای همچنان با انتقاد از ایالات متحده امریکا گفت که این کشور به گفتۀ او وعده‌های بدی می‌دهد و تهران نباید به این وعده‌ها اعتماد کند.
ایران و شش قدرت جهان در مورد برنامۀ هسته‌ای ایران سال گذشته به یک توافق جامع دست یافتند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: