حمله انتحاری در پاکستان جان ۱۸ تن را گرفت
رسانههای محلی پاکستان تأیید کردهاند که درنتیجه انفجار نیرومند در ساحه مردان از ایالت خیبر پشتونخواه پاکستان، هجده نفر کشتهشدهاند.
جیونیوز در گزارشش آمار کشتهها را هجده و زخمیهای این رویداد را ۴۲ نفر اعلام کرده است.
منبع گزارش داده که فرد موتر سایکل سوار مواد انفجاری حاملش را در نزدیک یک دفتر حکومتی در همین ساحه منفجر کرده است.
مسئولان پزشکی اعلام کردهاند که وضعیت بعضی از زخمیها وخیم است.
دیلی پاکستان نیز گزارش داده است که زنان و کودکان نیز در میان کشته و زخمیهای این رویداد هستند.
این رسانه محلی همچنان گفته: انفجار زمانی رخ داد که گروهی از مردم در یک ساحه تجمع کرده بودند.
منبع نگاشته که انفجار در نزدیک یک دفتر ثبتاحوال نفوس انجامشده و از شدت انفجار دیوار این ساختمان تخریبشده است.
تا اکنون فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.