بازدید فرماندۀ زون ۶۰۶ انصار از زخمیان سانحۀ هوایی منطقۀ موریچاق
فرماندۀ زون ۶۰۶ انصار از زخمیان سانحۀ هوایی منطقۀ “موریچاق” بادغیس بازدید کرد.
حسن شاه فروغ فرمانده این زون، از داکتران بیمارستان “پایگاه ۲۰۷ ظفر” خواست تا به گونۀ جدی جهت بهبود وضعیت زخمیان تلاش نمایند.
در حالی فرمانده زون ۶۰۶ انصار از وضعیت زخمیان سانحۀ هوایی دیدن میکنند که به تازگی رهبران حکومت “وحدت ملی” نیز در سفرهای شان به ولایت هرات از وضعیت زخمی شدگان این سانحۀ هوایی دیدن کردند.
در سانحه هوایی روز سه شنبه در منطقه “موریچاق” بادغیس، افزون بر کشته شدن محی الدین غوری فرمانده پیشین پایگاه ۲۰۷ ظفر، روسای شورای ولایتی وامنیت ملی بادغیس ، نیز زخم برداشتند.