امضای مرحله دوم قرار داد برنامه ” مصونیت و امنیت” در هرات
مقامهای محلی هرات میگویند که قرارداد مرحله دوم برنامه اعمار صلح موسوم به برنامه شهری “مصوونیت و امنیت” در این ولایت به امضا رسیده است.
جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات گفته که از طریق این برنامه، یک میلیون و ۳۰۰ هزار دالر آمریکایی در بخش توسعه شهری درهرات از سوی موسسات بینالمللی به مصرف میرسد.
مقامهای محلی هرات میگویند که این مقدار پول توسط شهرداری به مصرف خواهد رسید.
این قرار داد از سوی محمد آصف رحیمی، والی هرات، محمد داوود انوری، شهردار هرات و نماینده موسسه اسکان بشری ملل متحد در روز گذشته به امضا رسیده است.
والی هرات بر تلاش بیشتر شهرداری در امر توسعه شهری تاکید کرده است.
از طریق برنامه ” مصوونیت و امنیت” طی سه سال آینده برای هزاران نفر از ساکنان هرات فرصتهای شغلی نیز ایجاد خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
- عدم مصونیت خبرنگاران در حوزه غرب نگران کننده است
- راه اندازی برنامه مصونیت عامه برای دانش آموزان ولسوالی گذره
- برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت جهت تامین امنیت خبرنگاران
- نگرانی نهادهای حامی رسانهها از نبود مصونیت جانی خبرنگاران

امضای مرحله دوم قرار داد برنامه ” مصونیت و امنیت” در هرات
