آتشسوزی در انبار مهمات، جان ۱۷ نظامی هندی را گرفت
آتشسوزی در یک انبار مهمات نظامی در هند، ۱۷ کشته و ۱۹ زخمی برجای گذاشت.
مقامهای وزارت دفاع هند اعلام کردهاند که این آتشسوزی در انبار مهمات نظامی در ایالت “مهاراشترا” رخداده است.
بر اساس گفتههای این مقامها، تمامی کشتهشدگان این حادثه افراد نظامی هستند. مقامهای وزارت دفاع این کشور گفتهاند که آتش اصلی خاموش شده است، اما امکان انفجارهای بعدی وجود دارد و به همین خاطر، خانههای اطراف این انبار تخلیهشدهاند.
به گفته شاهدان عینی، گروههای متخصص برای بررسی چگونگی حادثه به این منطقه رسیدهاند.
انبار مهمات (پولگاون ۱۷) در ۱۱۰ کیلومتری شهر ناگپور قرار دارد و یکی از بزرگترین انبارهای مهمات نظامی در هند بهحساب میآید.
سخنگوی وزارت دفاع هند گفته که هنوز علت آتشسوزی مشخص نشده و تحقیقات جریان دارد.