۱۵ طالب در ولایت بلخ کشته شدند
۱۵ طالب در ولایت بلخ کشته شدند
در جریان عملیات نیروهای دولتی در ولایت بلخ، ۱۵ طالب مسلح کشته و ۲۰ تن دیگر زخمی شدند.
شیر جان درانی، سخنگوی فرماندۀ پولیس بلخ میگوید این عملیات در ولسوالی “چمتال” این ولایت از یک هفته به اینسو، آغاز شدهاست.
آقای درانی اطمینان میدهد که تا سرکوب کامل هراسافگنان در این ولسوالی، این عملیات ادامه خواهد داشت.
طالبان مسلح تاکنون دراینباره ابراز نظری نکردهاند.
از آغاز سال جاری یکبار دیگر دامنه نبردها در کشور اوج گرفتهاست و بر بنیاد برخی از گزارشها، هماکنون نیروهای دولتی با طالبان مسلح در برخی از ولایتها درگیر نبرد هستند.
بیشتر بخوانید :
- طالبان در بادغیس به قتل و کشتار خودشان پرداختند
- نیروهای ویژه ارتش ۵۸ طالب را در قندوز از پا در آوردند

15 طالب در ولایت بلخ کشته شدند