پرونده پنج وزیر پیشین به دادگاه عالی فرستاده شده است
رییس سکرتریت ویژه مبارزه با فساد اداری میگوید که پرونده ۵ وزیر متهم به فساد از دادستانی کل به دادگاه عالی فرستاده شده است.
یما ترابی، رییس سکرتریت ویژه مبارزه با فساد اداری، روز دوشنبه در یک نشست خبری در کابل گفته که پروند این وزیران در دادستانی کل تکمیل و به دادگاه عالی فرستاده شده است.
وی جزییات بیشتری در این باره ارائه نکرد.
در همین حال جمشید رسولی سخنگوی دادستانی کل با تایید این خبر گفته که پروندههای جرایم ناشی از فساد اداری این وزیران به دادگاه عالی فرستاده است.
آقای رسولی نیز از افشای نام این وزیران خودداری کرده است.
گفتنی است که نزدیک به ۵ ماه پیش، برای اولین بار دادگاه یک وزیر، به اتهام سوء استفاده و فساد اداری در کابل برگزار شد.
بیشتر بخوانید:
- دادگاه عالی استره محکمه: پنجشنبه اول ماه مبارک رمضان است
- ارجاع دوباره فرمان مهاجرتی ترامپ به دادگاه عالی آمریکا
- دادگاه عالی بریتانیا در پیوند به خروج این کشور از اتحادیه اروپا تصمیمگیری کرد
- ریاست اجرایی خواهان اعلام حکم دادگاه عالی درباره وزرای سلب اعتماد شده، شد

پرونده پنج وزیر پیشین به دادگاه عالی فرستاده شده است
