آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال، به هیچ عنوان  دوست ندارد که دو بازیکن کلیدی تیمش را از دست بدهد.

 

آرسن ونگر تاکید دارد که در صورت صعود دوباره آرسنال به لیگ قهرمانان اروپا، حقوق این دو بازیکن ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

با توجه به عدم صعود آرسنال به لیگ قهرمانان، اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی سانچس و اوزیل دو ستاره مشهور ترکیب آرسنال شنیده می شود اما ونگر قصد دارد آنها را راضی به ماندن کند.

این در حالی سات که قرارداد هر دو بازیکن در سال ۲۰۱۸ به پایان می رسد و عدم تمدید در تابستان امسال به منزله قطعی شدن جدایی آنها در فصل بعد خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید :

 

 

تلاش زیاد ونگر برای حفظ اوزیل و سانچس

تلاش زیاد ونگر برای حفظ اوزیل و سانچس

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :