مقام‌ها در هرات می‌گویند که نمایشگاه دو روزه انگو و عسل در این ولایت، روز پنجشنبه ۲۵ اسد، با مراسم ازدواج دو جوان به پایان رسید.

 

«نفس گل جامی» هماهنگ کننده این نمایشگاه گفت که در پایان نمایشگاه دو روزه انگور و عسل، شیرینی ازدواج یک زوج جوان هم به آن اضافه شد و اشتراک کنندگان این نمایشگاه را شکه کرد.

وی افزود که این زن و مرد جوان، در مدت کمتر از ۵ ساعت با هماهنگی و کمک غرفه داران، با هم وصلت کردند.

خانم جامی بیان داشت که مصارف عروسی و مهریه این دو جوان نیز توسط غرفه داران در این مراسم پرداخت گردید.

از سویی هم اشتراک کنندگان این مراسم، با استقبال از این مراسم، خواهان همکاری بازرگانان و خیرین در برگزاری هر چه بیشتر این چنین برنامه هایی هستند.

آنان می گویند که در شرایط حاضر که فقر اقتصادی بیشتر از هر زمان دیگر دامن گیر جامعه شده، نیاز است تا چنین برنامه هایی بیشتر برگزار شود.

در این مراسم بیش از ۱۰۰ هزار افغانی پول نقد و وسایل مورد نیاز این زوج جوان نیز توسط غرفه داران این نمایشگاه به آنان هدیه داده شد.

در عین حال مسئولان ریاست زراعت هرات این اقدام بازرگانان هرات را در این مراسم، با وضعیت اقتصادی که در کشور حاکم است، مفید عنوان می کنند.

«نصیر احمد فوشنجی» مسئول اداره تغییر اقلیم ریاست زراعت هرات گفت که برگزاری این برنامه ها برای بسیاری از مردم کشور مفید است و کمک با مردم سبب رضایت و خرسندی آنان خواهد شد.

نمایشگاه دو روزه انگور و عسل هرات با ۵۴ غرفه که در آن محصولات داخلی به نمایش گذاشته شده بود، شام گاه پنجشنبه با این مراسم با شکوه به پایان رسید، مراسمی که طعم واقعی شیرینی انگور و عسل این نمایشگاه را در زندگی این زوج جوان افگند.

 

 

https://telegram.me/CHEKADTV

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :