اتحادیه اروپا تولدش را بدون حضور بریتانیا جشن گرفت
رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، بدون حضور نخست وزیر بریتانیا، از شصمتمین سالگرد تولد اتحادیه اروپا در قاره سبز بزرگداشت به عمل آوردهاند.
این در حالی است که قرار است بریتانیا، از این اتحادیه خارج شود و در مراسم دیروز در رم نمایندهای نداشت.
دونالد توسک، رییس شورای اروپا در این مراسم گفته است که این اتحادیه به شکوفایی و همبستگیاش ادامه میدهد.
آنگلا مرکل، نخست وزیر آلمان گفته است که هر عضو این اتحادیه میتواند به سرعت به اهدافاش در این اتحادیه برسد.
در این میان، صدها تن از شهروندان بریتانیا، در واکنش به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در لندن دست به راهپیمایی زدهاند.
این شهروندان خروج بریتانیا از این اتحادیه را برای این کشور زیان بار میدانند.

اتحادیه اروپا تولدش را بدون حضور بریتانیا جشن گرفت