۷ اداره دولتی در بادغیس با سرپرستها مدیریت می شود
واحد های دومی همه وزارت خانه ها، در ولایت بادغیس فعالیت دارند.
اما واحد های دومی ۷ وزارت خانه در این ولایت، از مدت ها به این سو توسط سرپرستها مدیریت می شوند.
اداره اطلاعات و فرهنگ، اقتصاد، تربیه معلم، فواید عامه، مخابرات، مبارزه با مواد مخدر و صحت عامه، ۷ اداره ی در بادغیس اند که تاکنون رییس ندارند.
جمشید شهابی، سخنگوی والی بادغیس در گفتگوی با تلویزیون چکاد گفته که مدیریت این اداره ها توسط سرپرستها، مشکلاتی را به بار آورده است.
عدم رسیدگی مناسب به امور مردم و اجرا نشدن مسوولیت های این ادارات، از چالش های عمده عنوان شده است.
چالش های که به گفته آقای شهابی، برطرفی آن وابسته به معرفی رییس های این اداره ها است.
بیشتر بخوانید:
- بدهکاری ۲۲ اداره دولتی هرات به اداره آبرسانی این ولایت
- حضور زنان در ادارههای دولتی ولایت فراه کمرنگ است
- بعضی از اداره های دولتی در هرات از دادن اطلاعات به خبرنگاران خوداری می کنند
- فعالین مدنی هرات: ادامه کار سرپرست ها در اداره های دولتی باعث ضعف در امور اداری میشود

7 اداره دولتی در بادغیس با سرپرستها مدیریت می شود
