۴ نفر از مدیران شهرداری محکوم به مجازات شدند
دادگاه ابتدایی جرایم ناشی از فساد اداری، ۴ نفر از مدیران ادارهی شهرداری هرات را به اتهام اختلاس محکوم به مجازات کرده است.
دفتر مطبوعاتی دادگاه استیناف هرات با فرستادن خبرنامه به رسانه ها گفته که این افراد در بخش های مالی و اداری ، تدارکات ، ترانسپورت و معتمد جنسی ریاست شهرداری هرات فعالیت داشتند.
در خبرنامه آمده که این افراد به اتهام اختلاس بیش از ۷۰ هزار لیتر تیل از سوی پولیس بازداشت شده بودند.
افراد متهم به مدت ۵ سال و ۶ ماه حبس تنفیذی و انفصال از وظیفه محکوم شده اند.
در سالهای اخیر نگرانی های زیادی در مورد وجود فساد در شهرداری هرات مطرح شده است.
شماری از ساکنان هرات به این باورند که بدون دادن پول، کار آنها در اداره شهرداری به درستی انجام نمی شود.
با توجه به مجازات ۴ نفر از مدیران پیشین شهرداری هرات، انتظار می رود که نگرانی ها از وجود فساد در این اداره کاهش باید.
بیشتر بخوانید:
- شهرداری بادغیس برای نظافت شهری آستین بالا زد
- شهرداری هرات برای جمع آوری پوسترهای تبلیغاتی نامزدان انتخابات، آستین بالا زد
- ۵۰ درصد عواید شهرداری بادغیس افزایش یافته است
- شهرداری هرات: به زودی کار آسفالت جادهها آغاز میشود

4 نفر از مدیران شهرداری محکوم به مجازات شدند
