هکران به نیروگاههای هستهای آمریکا هجوم بردند
هکران به نیروگاههای هستهای آمریکا هجوم بردند
به نقل از رسانههای آمریکایی، هکران به سیستمهای اداری چندین نیروگاه هستهاین کشور حمله کردند.
به اساس گزارشها، هکرها حتی توانستد که چندین نیروگاه را هک نمایند اما به گفته مقامهای آمریکایی این حملات خللی به کارکرد این نیروگاهها وارد نکردهاست.
رسانههای آمریکایی به نقل از مقامهای امنیتی و اطلاعاتی این کشور از حملات هکرها در ماههای مه و جون گذشته به چندین نیروگاه هستهای در ایالتهای مختلف خبر دادند.
یکی از نیروگاههایی که در چند گزارش به هک شدن سیستمهای اداری آن اشاره شده، نیروگاه اتمی وولف کریک در ایالت کانزاس است.
وزارت امنیت داخلی آمریکا در گزارش امنیتی فوری خود انگشت اتهام را به سوی یک دولت خارجی، که میتواند روسیه باشد، نشانه رفته است.
نیویورک تایمز نوشته گزارش وزارت امنیت داخلی به لحاظ فوریت و میزان تهدید فقط یک درجه با بالاترین میزان تهدید فاصله داشته است.
بیشتر بخوانید :
- آمریکا: گزینه نظامی علیه کوریای شمالی مورد بررسی قرار دارد
- رییسجمهور آمریکا سفر اروپایی خود را از لهستان آغاز کرد

هکران به نیروگاههای هستهای آمریکا هجوم بردند