از امریکا خبر می‌رسد که مقام‌های نظامی این کشور به یک ناو جنگی این کشور دستور داده‌اند که به سمت شبه جزیره کوریا حرکت نماید.
مقام‌های نظامی امریکا در اقیانوس آرام، اعزام این ناو جنگی را گزینه برای آمادگی عملیاتی علیه تهدیدات احتمالی کوریای شمالی موثر دانسته‌اند.
دیو بنهم، سخنگوی مرکز فرماندهی امریکا در اقیانوس آرام، کوریای شمالی را بزرگترین تهدید در شبه جزیره کوریا نام برده است.
آقای بنهم، کوریای شمالی را متهم می‌سازد که آزمایش‌های موشکی‌اش ثبات منطقه و جهان را برهم زده است.
در این اواخر، اقدامات موشکی کوریای شمالی خشم امریکا را بر انگیخته است و چندی پیش رکس تیلرسون، وزیر خارجه امریکا در سفرش به چین، به مقام‌های کوریای شمالی هشدار داد که واشنگتن گزینه نظامی را علیه این کشور مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

ناو امریکایی به شبه جزیره کوریا اعزام شد

ناو امریکایی به شبه جزیره کوریا اعزام شد

این مطلب را به اشتراک بگذارید: