ناتو به افغانستان نیرو اعزام مینماید
ناتو به افغانستان نیروی نظامی از بهر مبارزه با هراسافگنی اعزام مینماید.
نشست وزیران دفاع ناتو با محور بررسی وضعیت امنیتی افغانستان، امروز در بروکسل برگزار شد.
ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو در این نشست، از اعضای این پیمان خواست که برای شکستن بنبست جنگ کنونی در افغانستان، سربازان بیشتری به افغانستان اعزام نمایند.
به گفته استولتبنرگ، ۱۵ کشور عضو ناتو تصمیم گرفتند که به افغانستان نیروی اضافی اعزام نمایند.
این در حالی است که پس از پایان یافتن مأموریت رزمی سربازان ناتو در افغانستان، دامنه آشوبگری افزایش یافته است.
بر بنیاد برخی از گزارشها، هم اکنون طالبان بیش از هر زمانی، قلمرو بیشتری تحت حاکمیت دارند.
بیشتر بخوانید :

ناتو به افغانستان نیرو اعزام مینماید