سایت ورزش سه ایران از محرومیت ۶ ماهه دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس تهران در فوتبال ایران خبرداد.
به نوشته این سایت، سوشا مکانی، که در فصل گذشته حواشی زیادی را تجربه کرد و به‌واسطه این حواشی بارها موردانتقاد اهالی فوتبال قرار گرفت، با محرومیتی سنگین از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مواجه شده و باید ۶ ماه محرومیت را سپری کند.
سوشا مکانی، فصل گذشته به خاطر مشکلی که از بابت عکس‌های خصوصی‌اش پیدا کرد و کارش به زندان هم کشیده شد. در ادامه فصل نحوه پوشش این دروازه‌بان سابق ملی‌پوش و منتشر شدن عکسی از او با شلوار “باب اسفنجی” و تی‌شرتی با نوشته‌های نامربوط بر این حواشی افزود تا درنهایت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تصمیم به محرومیت او بگیرد.
محرومیت شش‌ماهه سوشا مکانی از حضور در فوتبال ایران است و او مشکلی برای بازی کردن در خارج از کشور ندارد. سوشا هرزمانی با تیم‌های ایرانی قرارداد ببندد، باید شش ماه محرومیت را سپری کند.
البته این رأی قطعی نیست و درصورتی‌که مکانی به رأی صادرشده شکایت کند، ممکن است در استیناف محرومیت او کاهش یابد.
یکی از اعضای کمیته اخلاق دراین‌باره به “ورزش سه” گفت: «ما بارها مکانی را به کمیته اخلاق دعوت کردیم تا توضیحاتش را بشنویم، اما او حاضر به حضور در فدراسیون فوتبال و توضیح دراین‌باره نشد. البته رأی صادرشده ما ربطی به موضوع قبلی سوشا که به خاطرش به زندان هم رفت، ندارد. ما به دلیل نحوه پوشش این بازیکن ملی‌پوش و تأثیری که البسه شخصی او روی جامعه می‌گذارد، چنین تصمیمی گرفتیم».

این مطلب را به اشتراک بگذارید: