ساکنان هرات از وضعیت امنیتی موجود در این ولایت رضایت ندارند
ساکنان هرات از بدتر شدن وضعیت امنیتی در این شهر نگران هستند.
آنان می گویند با آنکه نیروهای امنیتی به ویژه پولیس در این اواخر دست آوردهای داشته اند، امنیت کنونی در این شهر قناعت بخش نیست.
شماری از ساکنان هرات می گویند که در حال حاضر هم موارد آدم ربایی و ترور در این شهر گزارش می شود.
چیزی که باور آنان قابل قبول نیست.
اما شماری از ساکنان هرات نسبت به وضعیت امنیت کنونی در این شهر، ابراز رضایت می کنند.
به گفته آنان، با توجه به تلاش های که از سوی پولیس برای مهار جرایم جنایی صورت می گیرد، وضعیت امنیتی نسبت به گذشته بهبود یافته است.
نا امنی ، ترور و آدم ربایی از جمله مواردی اند که در داخل شهر هرات هرازگاهی قربانی می گیرد و سبب نگرانی ساکنان این ولایت شده است.
در همین حال اداره محلی هرات می گوید که نیروهای امنیتی شب و روز در پی کاهش نا امنی ها و بازداشت عاملین رویداد های جنایی در این ولایت هستند.
جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات می گوید که متلاشی شدن یک گروه آدم ربا در این اواخر و آزاد شدن فرد ربوده شده از دست آدم ربایان، گویای این واقعیت است.
با توجه به نگرانی شماری از ساکنان هرات نسبت به وضعیت امنیتی در این شهر، انتظار می رود که نیروهای امنیتی بیشتر از گذشته به منظور تامین امنیت تلاش کنند.
هر چند این نیروها همواره از تلاش و دست آوردهای شان، مردم را مطلع ساختند، ولی این دست آورده ها ظاهراً در تامین امنیت صد درصدی ولایتی هرات موثر نبوده است.
بیشتر بخوانید:
- ساکنان هرات: پولی شدن خدمات صحی ثانوی مردم را ضربه اقتصادی می زند
- انتقاد تند ساکنان هرات از شهرداری این ولایت
- نگرانی ساکنان هرات از حضور گسترده معتادان در جاده های این شهر
- واکنش ساکنان هرات به طرح خروج نیروهای امنیتی از مناطق دور دست

ساکنان هرات از وضعیت امنیتی موجود در این ولایت رضایت ندارد
