در جریان ۲۴ ساعت گذشته در هرات، ۴۶ نفر زخمی شده اند.

 

مسوولان بیمارستان مرکزی هرات می گویند که این افراد در نتیجه رویدادهای مختلف زخمی و به این مرکز درمانی منتقل شده اند.

محمد عارف جلالی، سرطبیب بیمارستان مرکزی هرات گفته که از این میان ۳۵ نفر در  نتیجه ی رویداد های ترافیکی زخمی شده اند.

سرطبیب بیمارستان مرکزی هرات می‌گوید که  ۸ نفر در نتیجه ی ضرب و شتم  و ۲ نفر دیگر با ضربات چاقو زخمی شده اند.

وی افزوده که در این مدت یک نفر دیگر هم  با شلیک گلوله زخمی شده است.

 

بیشتر بخوانید:

رویداد های مختلف در هرات، 46 نفر را زخمی ساخت

رویداد های مختلف در هرات، ۴۶ نفر را زخمی ساخت

 

https://telegram.me/CHEKADTV

این مطلب را به اشتراک بگذارید: