فعالین مدنی هرات: ادامه کار سرپرست ها در اداره های دولتی باعث ضعف در امور اداری میشود
شماری از فعالان مدنی، اعضای شورای ولایتی، آگاهان سیاسی و حقوقی در هرات ادامه معرفی شدن سرپرستها در ادارات را نگران کننده خوانده اند. آنان میگویند که بر بنیاد قانون، هیچ کس نمیتواند بیش از یک سال در یک اداره...