نگرانی ها از مسلح بودن افراد غیر مسوول در غور
شماری از اعضای شورای ولایتی غور از وجود سلاح نزد افراد غیر مسوول در این ولایت ابراز نگرانی میکنند.
عبدالبصیر قادری، معاون شورای ولایتی غور میگوید که هم اکنون بیشتر مردم این ولایت مسلح هستند.
به گفته ی آقای قادری، حکومت محلی توانایی جمع آوری سلاح از نزد افراد غیر مسوول در این ولایت را ندارد.
وی میگوید هم اکنون پیکارجویان طالب نه تنها در ولسوالی ها و مناطق دوردست این ولایت حضور وفعالیت گسترده دارند، بلکه در مرکز نیز حضور دارند.
آقای قادری به این باور است که وجود سلاح نزد افراد غیر مسوول میتواند سبب افزایش بی بندباری در جامعه و ناامنی ها در این ولایت شود.
آقای قادری افزوده تا زمانیکه از سوی حکومت مرکزی اقدام به جمع آوری سلاح در این ولایت صورت نگیرد این معضل همچنان پابرجا خواهد بود.
بیشتر بخوانید:
- یک تن به جرم نگهداری سلاح غیر مجاز در هرات بازداشت شد
- همهی دستگاه های بایومتریک انتخابات به فراه رسید
- یوناما خواستار شفافیت و سلامت انتخابات در کشور شد
- تبادل ارز در جاده های شهر هرات رییس بانک های زون غرب را به واکنش وا داشت

نگرانی ها از مسلح بودن افراد غیر مسوول در غور
