در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ نفر در هرات زخمی شدند
مسوولان بیمارستان مرکزی هرات می گویند که در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ زخمی به این مرکز درمانی منتقل شده است.
محمد عارف جلالی، سرطبیب بیمارستان مرکزی هرات گفته که از این میان ۳۹ نفر در نتیجهی رویداد های ترافیکی زخم برداشته اند.
به گفته ی آقای جلالی، در این مدت یک نفر با شلیک گلوله زخمی شده است.
آقای جلالی افزوده که ۱۸ نفر در نتیجه ضرب و شتم و ۲ نفر دیگر با ضربات چاقو زخمی شده اند.
به گفتهی آقای جلالی در این مدت ۲ نفر در نتیجه ی انفجار ها زخمی شده اند.
یکی از عوامل رویداد های ترافیکی در هرات، کم توجهی راننده های به علایم و نشانه های ترافیکی در این ولایت گفته می شود.
رویدادهای که روزانه شماری را روانه بیمارستان ها در این ولایت می کنند.
در کنار مسوولان بیمارستان مرکزی هرات بارها گفته اند که بیشتر زخمیهای رویداد های ترافیکی را افراد موتور سایکل سوار تشکیل می دهند که بدون استفاده از کلای ایمنی رانندگی می کنند.
بیشتر بخوانید:
- انتقال ۶۲ زخمی در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان مرکزی هرات
- ۶۲ پیکار جوی طالب در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور کشته شده اند
- در جریان ۲۴ ساعت گذشته در هرات ۵۵ نفر زخمی شدند
- یک کشته و ۷۰ زخمی در ۲۴ ساعت گذشته در هرات

در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ نفر در هرات زخمی شدند
