۵۰ درصد عواید شهرداری بادغیس افزایش یافته است
عواید شهرداری ولایت بادغیس در ۹ ماه سال مالی جاری بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
عبدالقدیر کامران، شهردار بادغیس درگفتگو با تلویزیون چکاد گفته است که با وجود خشکسالیها در این ولایت، عواید این اداره در سال مالی جاری ۵۰ درصد بیشتر از سال مالی گذشته بوده است.
وی افزوده که شهرداری بادغیس از ابتدای سال مالی جدید تا کنون بیش از ۲۱ میلیون افغانی عواید بدست آورده است.
در حالی که به گفته شهردار بادغیس، در ۱۲ ماه سال گذشته مالی ، رقم عواید این اداره در حدود ۱۴ میلیون افغانی بوده است.
مسئولان شهرداری ولایت بادغیس میگویند که خشکسالیها در این ولایت باعث شده که آنان نتوانند برنامههای شان به صورت دقیق اجرا کنند.
بر بنیاد اظهارات وی اگر ولایت بادغیس با مشکل خشکسالی مواجه نمیبود، عواید این اداره بیش از رقم ذکر شده میشد.
در حال حاضر ۲۰ ولایت در سطح کشور به شمول بادغیس دچار خشکسالی هستند که این مشکل در کنار تاثیرات منفی بر روند کار ادارات دولتی، شمار زیادی از ساکنان این ولایتها را نیز آواره کرده است.
بیشتر بخوانید:
- اعتراض کارمندان شهرداری وارد دومین روز شد
- شهرداری هرات محل خرید و فروش مواشی برای عید قربان را مشخص کرد
- قیمت مواشی در بادغیس مانند سال گذشته ثابت مانده است
- حضور زنان ولایت بادغیس در ادارات دولتی ناچیز است

50 درصد عواید شهرداری بادغیس افزایش یافته است
