انتقاد باشندگان شهر فیروزکوه از ریاست شهرداری این ولایت
شماری از باشندگان شهر فیروزکوه مرکز ولایت غور از کارکرد ریاست تنظیف این ولایت سخت انتقاد کرده گفتند که کارکنان این ریاست کثافات را بهجای اینکه از سطح شهر انتقال دهند به داخل جویچه های این شهر میاندازند.
در همین حال شماری از دکانداران این شهر نیز گفتند که بااینوجود کارکنان شهرداری نیز از ما پول صفا کاری اخذ میکنند.
در همین حال محمد عارف قاضیزاده شهردار شهر فیروزکوه انتقاد شهروندان فیروزکوه را بهجا دانسته وعده داد که پسازاین کثافات از داخل شهر انتقال داده خواهد شد.
گفتنی است شهر فیروزکوه ازجمله شهرهای کوچک و زود آباد کشور میباشد که با اندک توجه زیبایی خاص به خود میگیرد اما از سوی شهرداری فیروزکوه توجه درست صورت نگرفته است که همیشه مورد انتقادهای شهرنشینان این شهر قرار میگیرد.