بارسلونا با نمایشی درخشان توانست رئال مادرید را در “ال کلاسیکو” شکست دهد. در مسابقه‌ای که ۶۰۰ میلیون بیننده تلویزیونی داشت، شاگردان لوئیس انریکه، رئال مادرید را خانه‌اش، ورزشگاه سانیتاگو برنابئو، ۰-۴ شکست دادند.
لیونل مسی که از هفته گذشته به هرماه تیم تمرین کرده بود، در این مسابقه شرایط بازی داشت، اما لوئیس انریکه ترجیح داد او را از ابتدا به زمین نفرستد. زوج خط حمله بارسلونا را در این بازی نیمار و لوئیس سوارز تشکیل دادند. دو بازیکنی که نگذاشتند غیبت مسی در دوران مصدومیت‌اش حس شود.
بارسلونا در غیاب مسی ۱۷ گل زد که از این میان سهم نیمار ۹ گل و سهم سوارز ۸ گل بود. در این مسابقه نیز این دو بازیکن نمایشی درخشان داشتند، ابتدا سوارز در دقیقه ۱۱ دروازه حریف را باز کرد و سپس نیمار در دقیقه ۳۹ گل دوم تیمش را زد، تا بارسلونا نیمه اول را با نتیجه ۰-۲ به پایان ببرد.
در نیمه دوم هم بارسا به حملاتش روی دروازه حریف ادامه داد و این بار آندرس اینیستا بود که در دقیقه ۵۳ گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد. سه دقیقه پس از این گل هم لیونل مسی بجای ایوان راکیتیچ وارد زمین شد، اما این لوئیس سوارز بود که در دقیقه ۷۴ گل چهارم آبی و اناری پوشان را وارد دروازه حریف کرد.
ایسکو بازیکن رئال مادرید هم در دقیقه ۸۴ اخراج شد تا این تیم ده نفره به کارش پایان دهد.
بارسلونا با این برد ۳۰ امتیازی شد و در صدر جدول لیگ اسپانیا قرار گرفت و رئال مادرید هم با ۲۴ امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: