در حساس‌ترین لحظات بازی‌ها در فوتبال اروپا تیم بایرن‌مونیخ آلمان در رقابت‌های بوندسلیگا با پیروزی مقابل هرتابرلین خود را به قهرمانی نزدیک کرد و در سوی دیگر بارسلونا در دربی شهر کاتالونیا مقابل اسپانیول به پیروزی رسید.
بایرن با این پیروزی ۷۶ امتیازی شد و همچنان با ۱۵ امتیاز بالاتر از تیم دوم جدولی بوندسلیگا قرار دارد.
در ادامه رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا آلمان دو تیم بایرن‌مونیخ و هرتابرلین در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت شاگردان پپ به پیروزی ۱ بر صفر دست پیدا کردند.
پیش‌ازاین دیدار بایرن‌مونیخ برای کسب عنوان قهرمانی زودهنگام تنها به ۶ امتیاز نیاز داشتند که در با پیروزی در این دیدار خانگی به ۳ امتیاز آن دست پیدا کرد و حالا باید منتظر یک پیروزی دیگر باشد تا در ۳ هفته پایانی بوندسلیگا به قهرمانی برسد.
باستین شواین اشتایگر در دقیقه ۸۰ تنها گل بایرن را به ثمر رساند.
بایرن با این پیروزی ۷۶ امتیازی شد و همچنان با ۱۵ امتیاز بالاتر از تیم دوم جدولی بوندسلیگا قرار دارد.
در سوی دیگر دربی شهر بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با ۲ گل اسپانیول را شکست دهد و به صدرنشینی ادامه دهد.
صدرنشین لالیگا در نیمه نخست برتری کاملی نسبت به حریف قدیمی خود داشت و به دو گل تمرین شده و زیبا از سوی نیمار و لیونل مسی دست‌یافت.
در نیمه دوم بارسلونا به دنبال حفظ نتیجه بود اما اخراج یوردی آلبا مدافع جناح چپ این تیم، کار را برای شاگردان لوییس انریکه سخت کرد.
بارسلونا با اتکا به تکنیک لیونل مسی، نیمار و اینیستا اجازه نداد تا اخراج مدافعش تأثیر چندانی بر روند بازی داشته باشد تا این دیدار حساس را با برتری ۲ بر صفر به پایان برساند.
بارسلونا با این پیروزی ۸۱ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و ۵ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.
در ادامه دیدارهای حساس این هفته، یکشنبه‌شب رئال مادرید در زمین سلتاویگو به میدان می‌رود.
همچنان تیم‌های بارسلونا و بایرن‌مونیخ در نیمه پایانی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :