اختلافات میان رئیس و کارمندان کرکت بورد افغانستان به حدی رسانه ای شد.

 

عملکرد غیر حرفه ای رهبری کرکت بورد، مصرف نکردن بودجه توسعه ای، منفک ساختن و انتصاب‎های غیر حرفه ای و بیجا، بردن کرکت به مسیر نادرست و سرپیچی از موارد فنی کرکت از ادعاهایی اند که منجر به اعتراض شماری از کارمندان این نهاد شده‎است.

کارمندان معترض کرکت بورد افغانستان می‎گویند، تا زمانی به اعتصاب کاری ادامه می‎دهند که در رهبری این اداره، تغییرات نیاید.

این کارمندان که تعداد شان سی تن عنوان میشود، می‎گویند: رهبری فعلی کرکت بورد با مشکلات زیادی رو به رو است.

عزیز غروال مسئول بخش رسانه‎های کرکت بورد که یکی از اعتراض کننده‎گان نیز است ، گفته است این مشکلات از طریق گفتگوها حل می‎شد اما مسئولان کرکت به شکایت‎های آنان جواب ارائه نکردند.

در میان اعتراض کننده‎گان، داوود بابر مسئول کرکت داخلی، نظیم جار عبدالرحیمزی مدیر بخش انکشافی، عزیز الله غروال مسئول مطبوعاتی کرکت بورد و صناع الله سروری رئیس بخش مالی شامل اند.

هیئت رهبری فعلی کرکت بورد افغانستان حدود هشت ماه پیش به دنبال بروز اختلاف‎ها میان بورد و بازی کنان به میان آمد.

اما در عین حال شفیق الله ستانکزی رئیس اجرائیوی کرکت بورد افغانستان در این باره می‎گوید، برخی کارمندان این اداره برای توطیه در برابر آنان کار می‎کنند.

این در حالیست که افغانستان حدود دو ماه پیش عضویت شورای جهانی کرکت را به دست آورد.

با این همه رئیس اجرائیوی کرکت بورد می‎گوید، چنین اختلاف‎ها یی نمی‎توانند مانع اصلاحات و معیاری نمودن کرکت شود اما به گفته وی، آنان برای گفتگو با اعصاب کننده‎گان آماده‎اند.

 

بیشتر بخوانید :

کار ساخت یک میدان بازی کرکت در لوگر آغاز شد
تیم ملی کرکت کشور هلند را شکست داد

 

 

کارمندان کرکت افغانستان دست به اعتصاب زدند

کارمندان کرکت افغانستان دست به اعتصاب زدند

این مطلب را به اشتراک بگذارید: