در حساس‌ترین دیدارهای فوتبال اروپا شب گذشته رئال مادرید اسپانیا در خانه سلتاویگو به پیروزی رسید.
در جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا اکنون باشگاه بارسلونا با ۸۱ امتیاز در صدر است و رئال مادرید به تعقیب آن با ۷۹ امتیاز دوم است.
دو تیم فوتبال رئال مادرید و سلتاویگو از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا اسپانیا به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.
در این مسابقه اول تیم سلتاویگو بود که به گل دست پیدا کرد. نولیتو در دقیقه ۹ دروازه رئال مادرید را باز کرد. مادریدی‌ها که هیچ‌چیزی را از دست نداده بودند به حمله کردن پرداختند تا اینکه، تونی کروس روی حرکت زیبای رونالدو گل تساوی را برای مادرید به ثمر رساند.
در ادامه حملات تیم رئال مادرید خاویر هرناندز در دقیقه ۲۴ بازی روی یک حرکت بسیار تماشایی توانست گل دوم رئال را وارد دروازه حریف کند.
دقایقی بعدازاین گل سانتیاگو مینا روی در دقیقه ۲۹ یک ضد حمله توانست دروازه مادرید را برای بار دوم باز کند.
چیزی به پایان مسابقه نمانده بود که، جیمز رودریگز روی یک حرکت و پاس زیبا از رونالدو گل سوم مادریدی‌ها را در دقیقه ۴۳ وارد دروازه حریف کرد.
در ادامه مسابقه در نیمه دوم خاویر هرناندز در دقیقه ۶۹ بازی برای بار دوم توانست گل زنی کند تا تیم رئال مادرید درنهایت پیروز این میدان باشد.
در جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا اکنون باشگاه بارسلونا با ۸۱ امتیاز در صدر است و رئال مادرید به تعقیب آن با ۷۹ امتیاز دوم است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :