در ادامه بازی های لالیگا اسپانیا شب گذشته چندین دیدار برگزار شد که در مهم ترین این بازی ها رئال در زمین سویا باخت و اتلتیکو مادرید خیخون را شکست داد.
در آخرین شب از بازی های لالیگا در هفته یازدهم رئال مادرید ۳ بر ۲ از سویا شکست خورد و اتلتیکو مادرید ۱ بر ۰ خیخون را برد.
تیم های رئال مادرید و سویا ساعت ۱۲:۰۰ به وقت کابل به میدان رفتند که در ۹۰ دقیقه بازی کهکشانی های مادرید با سه گل از میزبان خود شکست خورد.
در این دیدار رئالی ها کنترل توپ میدان را از همان شروع بازی در اخیتار گرفتند و حملاتی را روی دروازه سویا طرح ریزی کردند تا سر انجام را موس در دقیقه ۲۲ گل مهمان را به ثمر رساند.
بازیکنان سویا که نمی خواستند در نیمه اول شکست را قبول کنند در یک ضد حمله چپرو ایموبیله در دقیقه ۳۶ گل تساوی را زد و بازی در نیمه اول یک بر یک تمام شد.
در شروع نیمه دوم میزبان بهتر به میدان امدند و توانستند دو گل دیگر در این نیمه به رئال مادرید بزنند.
گل های نیمه دوم سویا را اوربانگا در دقیقه ۶۱ و فرناندو یورنته در دقیقه ۷۴ برای سویا زدند و تنها گل نیمه دوم برای رئال را خامس رودریگز در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.
رئال مادرید با این شکست ۲۴ امیتاز باقی ماند و صدر جدول را به بارسلونا که با پیروزی شب گذشته ۲۷ امتیازی شد، واگزار کرد.
تیم فوتبال سویا نیز با برد شب گذشته ۱۵ امتیازی شد و در مکان دهم جدول ایستاد.
در دیگر بازی از لالیگا تیم های اتلتیکو مادرید و خیخون باهم بازی کردند که تیم پایتخت نشین مادرید با یک برد خفیف دست یافت.
این بازی که در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار می شد میزبان در دقیقه ۹۳ توسط گریزمان به گل رسید و سه امتیاز کامل این بازی را کسب کردند.
اتلتیکو با این برد ۲۳ امتیازی شد و در مکان سوم جدول به تعقیب رئال و بارسا قرار گرفت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: