پاری‌سن‌ژرمن در تلاش شکار نیمار

 

نیمار ستاره بارسلونا هم اکنون شرایطش در جمع آبی و اناری پوشان کاتالونیا ناراحت به نظر می‌رسد.

به همین خاطر، باشگاه پاری سن ژرمن با بودجه نجومی خواستار به خدمت گرفتن او است.

به‌تازگی رابرت فرناندز، مدیر ورزشی باشگاه تاکید کرد که آنها پیشنهادی  برای نیمار دریافت نکرده اند و هیچ تیمی تا به حال نخواسته که بند فسخ او را فعال کند. با این حال، به نظر می‌رسد که روز گذشته پاریسی ها با ارائه پیشنهادی ۲۲۲ میلیون یورویی، بند فسخ قرارداد نیمار که تا ۲۰۲۱ اعتبار دارد را فعال کرده اند.

روزنامه آ.اس مدعی شد که پدر نیمار به پاریس سفر خواهد کرد تا با ناصر الخلیفی ملاقاتی داشته باشد و پاریسی ها امیدوارند از وراتی برای جذب نیمار استفاده کنند. حال ویوس این موضوع را تایید کرد ولی گفت که نیمار همچنان با تعلق خاطر به تیم در تمرینات شرکت می‌کند و جدایی او غیرقابل تصور است.

او گفت:” تنها چیزی که برای ما مهم است این است که او اینجا خوشحال باشد. او فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و یکی از بهترین های جهان بود. او در باشگاه خوشحال است و باشگاه هم از او راضی. او هم با رفتارش باعث شده که شرایط بهتر از همیشه باشد. ما در مورد پیشنهاد رقبا کاملا با آرامش برخورد می‌کنیم و امیدواریم فصل بعد بهتر از این فصل باشیم. جدایی نیمار حتی در تصور باشگاه هم نیست. باشگاه ‌می‌خواهد بهترین بازیکنانش مثل او را حفظ کند.”

 

بیشتر بخوانید :

 

پاری‌سن‌ژرمن در تلاش شکار نیمار

پاری‌سن‌ژرمن در تلاش شکار نیمار

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید: