ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، انتظار دارد که تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ به زودی انجام شود.
این ستاره سوئدی در پیروزی ۳-۱ امشب منچستریونایتد مقابل ساندرلند، تعداد گل هایش در رده باشگاهی در سال ۲۰۱۶ را به ۵۰ رساند و علاوه بر آن، دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش فراهم کرد.
مورینیو ماه گذشته اعلام کرده بود که مایل است بند مربوط به تمدید قرارداد زلاتان را تایید کرد و امشب هم در پاسخ به سوالی در این مورد گفت:” نه، هنوز فعال نشده اما این بند در ذهن او و تصمیم من فعال شده و همین طور در ذهن مدیران و مالکان باشگاه. مشکلی در این مورد وجود ندارد.
من از آمادگی واقعا متعجب نشدم زیرا او آدم بسیار باهوشی است؛ یک آدم مغرور. این تصمیم که به لیگ برتر بیاید و در دشوارترین لیگ دنیا برای یک مهاجم بازی کند، به این خاطر بود که می دانست می تواند اینکار را انجام بدهد.
وقتی با او تماس گرفتیم، او پاسخ مثبت داد و من مطمئن بودم که او به اینجا نمی آید که لیگ برتر بدون اینکه تاثیری در آن بگذارد، ترک کند. او برای شکست خوردن به منچستریونایتد نیامد. بنابراین وقتی چنین بازیکنی تصمیم می گیرد به اینجا بیاید، برای من کاملا واضح بود که او آمادگی اش را دارد و برای فصل آینده هم آماده خواهد بود. او باز هم اینجا بازی می کند.”

ادامه پیروزی‌های شیاطین سرخ با درخشش دوباره مهاجم سوئدی

ادامه پیروزی‌های شیاطین سرخ با درخشش دوباره مهاجم سوئدی

این مطلب را به اشتراک بگذارید: