مدونا، خواننده پاپ آمریکایی، خود را با پیکاسو مقایسه کرده و گفته است که خلاقیت، تاریخ انقضا ندارد.
این اظهار نظر مدتی پس از آن صورت گرفته است که مدونا رادیو ۱ بی بی سی را متهم کرده بود که به دلیل سنش، از قراردادن آهنگ های او در لیست پخش خودداری کرده است.
مدونا که اکنون ۵۶ سال دارد، در گفت و گو با خبرگزاری اسوشیتدپرس گفته است:‌ “دوست دارم خود را با هنرمندان دیگری همچون پیکاسو مقایسه کنم. او تا روزی که مُرد، همچنان نقاشی کشید و نقاشی کشید. چرا؟ چون فکر کنم انگیزه این کار را در وجود خودش حس می کرد. زندگی به او انگیزه می داد و به همین دلیل، ناگزیر بود که وجود و درونیات خود را بروز بدهد؛ من هم همین حس را دارم.”
او گفته است تا روز مرگ به خواندن و آهنگ ساختن ادامه خواهد داد.
مدونا در حال حاضر آماده می‌شود تا تور جهانی خود، Like a parayer، را برگزار کند. او درباره این تور که روز ۹ سپتامبر در کانادا آغاز خواهد شد، گفته است که انتخاب آهنگ هایی که می خواهد در این تور بخواند، کار بسیار سختی بوده است.
او گفت: “من چندین و چند هفته یک جا می نشینم و به این فکر می کنم که می خواهم کدام یک از آهنگ های قدیمی ام را بخوانم.”
به گفته مدونا “این قطعه ها را مثل یک پازل باید در کنار هم قرار داد چون هم از نظر موضوعی و هم از نظر آوایی، آهنگ های قدیمی و جدید باید با هم سازگار باشند.”
او در ماه مارس امسال در گفت و گو با E! Online گفته بود: “من مناسب سنم عمل می کنم، این کاری است که می خواهم بکنم. می توانم هر کاری که می خواهم بکنم،‌ اوکی؟ هیچ قانونی در کار نیست و آدم ها باید من را تنها بگذارند و اجازه بدهند هر کاری که می خواهم بکنم.”
از مدونا به عنوان “ملکه پاپ” یاد می کنند و منتقدان هنری، بسیاری از هنرمندان و خوانندگان امروز را تحت تاثیر او می دانند. تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از آلبوم های او در جهان به فروش رسیده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :