ریاست تربیت بدنی و ورزش طی یک کنفرانس مطبوعاتی، «برند» جدید لباس تیم‌های ملی ورزشی کشور در رقابت‌های بین‌المللی را معرفی کرد.
کرام‌الدین کریم، سرپرست ریاست تربیت بدنی و ورزش در این مورد گفت که در طول سال‌های اخیر، ورزشکاران افغانستان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی، با چندین نوع لباس و بدون داشتن یک برند مشخص حاضر می‌شدند.
به‌گفته کریم، معرفی برند مشخص برای تیم‌های ملی کشور، یک گام بلند و موثر برای شناسایی بهتر ورزشکاران کشور در رقابت های بین‌المللی می‌باشد.
کریم در ادامه خاطرنشان ساخت که این برنامه شامل سه بخش مهم می‌باشد، بخش اول ساخت لباس‌های مخصوص کلیه تیم‌های ملی افغانستان در میادین و رقابت‌های بین‌المللی می‌باشد.
او می‌گوید که بخش دوم این برنامه شامل تهیه لباس مشخص برای فدراسیون‌های مختلف ورزشی و رشته‌های گوناگون می‌باشد، به‌گونه‌ای که براساس قراردادی که میان ریاست تربیت بدنی و شرکت مخصوص تولید این لباس‌ها شکل خواهد گرفت، برای هر رشته ورزشی لباس‌های مشخص همان رشته تهیه خواهد شد.
سرپرست ریاست تربیت بدنی و ورزش می‌گوید که بخش سوم این برنامه شامل این است که این فدراسیون‌ها و رشته‌های ورزشی تا زمانی از این لباس‌ها و تحت حمایت ریاست تربیت بدنی استفاده خواهند کرد که به خودکفایی دست پیدا کنند.
به‌گفته او، در مرحله سوم، این فدراسیون‌ها و رشته‌های ورزشی می‌توانند با رسیدن به خودکفایی، برند خاص و مشخص خود را تهیه و لباس‌های‌شان را نیز بر اساس همان برندهای خاص تهیه نمایند.
معرفی برند مشخص تیم‌های ملی افغانستان می‌تواند گام مهمی در راستای پیشرفت و ترقی ورزش کشور و هم‌چنان معرفی ورزش افغانستان در میادین جهانی ‌باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :