کمیته سویدن برای افغانستان کمپاین “اشتراک بیشتر خانم‌ها در صفحه اینترنتی فیس‌بوک” را افتتاح می‌نماید.
گزارش‌ها حاکی است به نقل از خبرنامه دفتر مطبوعاتی ولایت قندهار، هدف از کمپاین مذکور اضافه نمودن ۳۰۰ خانم در جمع تعقیب‌کنندگان صفحه اینترنتی کمیته سویدن می‌باشد.
در خبرنامه آمده است، که این برنامه رسماً به‌روز شنبه ۱۶ جوزا (۶ جون) آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.
کمیته سویدن برای افغانستان معتقد است که با ارائه فرصت برای خانم‌ها جهت نمایندگی و حضور هر چه بیشتر آنان در سطوح مختلف جامعه می‌باشد.
کمیته سویدن همچنین خواهان حضور خانم‌ها در فعالیت‌های این کمیته از طریق صفحه اینترنتی فیس‌بوک، به‌منظور ترویج عدالت جنسیتی می‌باشد.
حمیرا غنی، افسر ارشد بخش اطلاعات کمیته سویدن برای افغانستان می‌گوید: “ما از اشتراک خانم‌ها در پروسه‌های انکشافی افغانستان حمایت می‌کنیم. پس از تمام خانم‌ها و دخترخانم‌هایی که تا حال صفحه اینترنتی فیس‌بوک کمیته سویدن را تعقیب نکرده‌اند می‌خواهم تا در صفحه فیس‌بوک خویش Swedish Committee for Afghanistan را جستجو نموده و لایک نمایند. این عمل شما جهان را تغییر نخواهد داد، ولی دارای ارزش سمبولیک می‌باشد.”
خانم حمیرا می‌گوید: “من معتقد هستم که حضور هر چه بیشتر خانم‌ها نه‌تنها برای ایشان فرصت شریک ساختن نظریات در رابطه به فعالیت‌های کمیته سویدن را می‌دهد، بلکه باعث بلند رفتن سطح آگاهی ایشان نیز خواهد گردید.”
به گفته وی، با برگزاری این کمپاین برای اشتراک بیشتر خانم‌ها در صفحه فیس‌بوک کمیته سویدن، نشان خواهیم داد که ما برای عدالت جنسیتی ایستاده و درعین‌حال از طرق مدرن، مراوده می‌کنیم.
رسانه‌های اجتماعی به پدیده نهایت مهم در مراودات استفاده‌کنندگان در سراسر جهان مبدل گردیده و در افغانستان نیز در حال ساختن جایگاه ویژه‌ای می‌باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :